Generelle salgs- og leveringsbetingelser (Forbrugerkøb)

Købsbetingelser
Ship2Store indebærer at du trygt kan købe dit bådudstyr i din lokale butik til butikkens almindelige salgsbetingelser. Dine produkter afsendes fra Watski til din lokale butik, hvor du afhenter dem. Når varen er ankommet afhenter du og betaler varen i butikken. Butikken håndterer evt. reklamation, service og garanti. Alle butikker som er tilknyttet ”Ship To Store” overholder købelovens vilkår. Ship2Door indebærer at varen sendes til dit lokale posthus/udleveringssted i nærheden af din bopæl.

Køb hos WATSKI DK
Der er ikke indgået en bindende købeaftale med Watski DK, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra Watski DK. Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Watski DK's grossister. Watski DK gør opmærksom på, at medmindre andet er nævnt, så er sproget i manualerne til de varer som Watski DK sælger engelsk.

Reklamationsret
Som forbruger har man 2 års reklamationsret. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, alm. Slidtage modifikationer eller misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent. Der henvises i øvrigt til Købelovens bestemmelser vedrørende reklamationer.
 
Anvendelse af reklamationsret
Vil du påberåbe en mangel, skal du give Watski DK meddelelse herom inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen. Forud for enhver returnering skal du sende en mail til retur@watski.com. Watski sender derefter et returnummer og en officiel returetiket som bruges til en hurtig håndtering af din sag, når varerne ankommer hos os. Returnering af repareret eller ombyttet produkt sker for Watski DKs regning. Bemærk, at varer der sendes uden porto, på efterkrav eller uden omdeling, nægtes modtaget af Watski DK. Watski DK opfordrer kunden til at tage kopi/backup af eventuelle data. Watski DK kan ikke gøres ansvarlig for tabte data.
 
14 dages returret
I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage tilbagebetaler vi købesummen. Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i original emballage og i samme stand som da varen blev modtaget. Såfremt varen har været monteret/installeret/taget i brug bortfalder returretten.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Post Danmark (eller anden fragtmand) senest 14 dage efter modtagelsen. Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren.

Forsvarlig returnering
Alle produkter, der returneres til Watski DK skal være forsvarligt indpakket. Watski DK hæfter ikke for skader som følge af mangelfuld emballering.
Watski DK anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Watski DK. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.


Returnering som følge af forkert fakturering- og/eller forsendelsesoplysninger

Hvis kunden har afgivet forkerte eller mangelfulde fakturerings- eller forsendelsesoplysninger, der medfører, at indholdet sendes tilbage til Watski DK, forbeholder vi os ret til at opkræve kunden kr.500.-
 


Priser og kontrakter
Alle priser er inkl. 25 % moms og i danske kroner. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

Lokale afvigelser fra de angivne priser kan forekommer hos forhandlerne.
Fakta og priser er givet med forbehold for eventuelle fejl og unøjagtigheder (pga. menneskelig eller tekniske fejl) samt eventuelt slutsalg.


Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Watski DK A/S, Roskildevej 8-10, 2620 Albertslund, på mail kontaktdk@watski.com eller på telefon: +45 45764011
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du kan endvidere ved evt. klage rette henvendelse til Forbrugerklagenævnet, kfst.dk , Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby , kfst@kfst.dk, telefon 41 71 50 00 (Hverdage 9-16).

ODR Klageinstans
http://ec.europa.eu/odr

SPØRGSMÅL
Ved spørgsmål, kontakt os venligst på telefon: +45 45764011 eller 
kontaktdk@watski.com
 
Nets
Ved køb via webshoppen godkender og accepterer køber, at Watski DK A/S trækker det angivne beløb via Nets. Såfremt køber har rabataftale med Watski DK A/S, trækker Watski DK A/S alene det lavere beløb i henhold til aftalen med køber via Nets.




© Watski 2017