Kundeservice
Har du brug for hjælp, eller søger du svar på et spørgsmål? Hvis du ikke kan finde svaret nedenfor, kan du kontakte os via kontaktformularen.
FAQ - Hvad andre kunder spørger om
PostNord - Udleveringssted
Din bestilling leveres til dit nærmeste PostNord postkontor / PostNord udleveringssted. Du vil få en afhentningsbesked via enten SMS eller e-mail fra PostNord når din pakke er klar til afhentning. Er pakken ikke hentet inden 14 dage vil den blive sendt retur til Watski.
Postnord - Levering til døren
Din bestilling leveres hjem til dig af PostNord. Du vil modtage en meddelelse via SMS med datoen for leveringen. Er du ikke hjemme på dagen kan du vælge om Postnord skal sætte pakken et sted på din adresse, aflevere den hos naboen eller lign. ved at tilmelde dig «Modtagerflex». Er du ikke hjemme og har du ikke valgt Modtagerflex kan du hente din pakke på det nærmeste Posthus.
Bring - Udleveringsted
Leveres til valgfri pakkeshop (pakkeboks, supermarked eller lign.) Bestem selv hvor du henter pakken.
Bring - Levering til døren
Leveres direkte til døren på den ønskede leveringsadresse indenfor 1-2 hverdage. Du vil få en afhentningsbesked via enten SMS eller e-mail fra Bring, når din pakke er klar til afhentning. Er pakken ikke hentet inden 14 dage vil den blive sendt retur til Watski.
Nej desværre. Men til gengæld har vi åbent dag og nat 24/7, så du altid kan finde de produkter du mangler!
Når du er inde på produktet vil et produkt som ikke er på lager have et rødt eller gult kryds på sig. Er krydset gult så betyder det at varen er bestilt. Der vil også stå en forventet leveringsdato. Denne dato er vejledende. Et rødt kryds betyder at varen ikke er bestilt og det er da uvist hvornår varen kommer på lager igen. Er ikke varen bestilt så er du velkommen til at sende os en e-mail eller kontakt os via kontaktformularen og så skal vi forsøge at hjælpe dig.
Du kan inde på produktsiden skrive din e-mailadresse, så får du en besked når varen er på lager igen.
PostNord og Brings normale leveringstid:
1-2 hverdage - Gælder alle leverancer til udleveringsbutik
1-2 hverdage - Gælder alle leverancer til hjemmelevering
Bemærk: Dette er vejledende leveringstid.
Ved bestilling af langgods (over 1 meter) kan forsendelsen tage 3-4 hverdage.
Fortryder du din bestilling er det vigtigt at du tager kontakt til os så hurtigt som muligt ved at sende os en e-mail på kundeservice@watski.dk eller ved at benytte kontaktformularen på hjemmesiden. Vi kan desværre ikke garantere at vi kan nå at stoppe din ordre i tide da vi pakker alle indkommende ordre løbende, men vi vil altid gøre et forsøg.
Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål?
Hvis ikke, kan du skrive os en besked via nedenstående formular, og så skal vi vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.