Kundeservice
Har du brug for hjælp til din bestilling eller har spørgsmål om et produkt? Tøv ikke med at kontakte os via telefon, chat eller e-mail. Vores fantastiske kundeservice gør deres bedste for at besvare dine spørgsmål angående din bestilling, tilbud, betaling, returneringer, fortrydte køb eller hvis du har brug for tips og råd. Tag gerne et kig på vores ofte stillede spørgsmål og svar i menuen til højre.
Åbningstider:
Mandag – søndag 08:00 - 20:00
Tlf:+45 32 67 39 99
Hvis du står i kø på telefonlinjen, kan det være nemmere at kontakte os via e-mail. Telefonsupport er tilgængelig på svensk eller engelsk.Du kan maile os direkte på kundeservice@watski.dk eller udfylde formularen nederst på siden.
Hvis chatten ikke er tilgængelig, kan du nemt sende os en e-mail.
Tag kontakt til Klarnas kundeservice her eller løs dine problemer direkte i Klarna-appen.
Kan jeg afbestille min ordre?
Bemærk venligst, at selvom du har sendt en e-mail til kundeservice om at afbestille din ordre, betyder det ikke automatisk, at ordren er blevet afbestilt.
Vent venligst på svar fra kundeservice, hvor de bekræfter, om ordren er blevet annulleret i vores system.
Jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse på e-mail. Hvad gør jeg?
Send os gerne en e-mail eller kontakt os via kontaktformularen, og så undersøger vi, hvad der er sket. Alle skal modtage en ordrebekræftelse.
Hvad gør jeg, hvis jeg har skrevet en forkert adresse?
Har du skrevet en forkert modtageradresse, skal du tage kontakt til kundeservice så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig. Vi kan desværre ikke garantere, at vi kan nå at stoppe din ordre i tide, da vi pakker alle indkommende ordre løbende, men vi vil altid gøre et forsøg.
Jeg fortryder mit køb. Hvordan returnerer jeg produktet?
Du genererer en retur ved, at følge linket: https://www.watski.dk/return-consumer
Omkostninger ved at sende varer retur til Watski, ligger hos forbrugeren ved åbent køb. For en hurtig behandling, send os gerne et billede af din indleveringskvittering, som du modtager på posten ved afsending.
Varen skal leveres tilbage i originalemballage og i samme stand, som da varen blev modtaget. Såfremt varen har været monteret, installeret eller taget i brug, bortfalder returretten.
OBS! Undlad venligst at sætte tape på den originale emballage! Vi anbefaler, at du pakker den og sender den retur i en anden kasse. På den måde sikres det, at den originale emballage er i god stand, når vi får den retur. Returen godkendes ikke, hvis den originale emballage er beskadiget.
Pakken skal mærkes med dit ordrenummer og vi anbefaler, at varen returneres via PostNord, og sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed, for at spore pakken hos PostNord. Husk at pakke din vare ordentligt ind, så den ikke bliver beskadiget under transporten.
Gem «track & trace nummeret» og kvitteringen på afsendingen. Ansvaret for varerne ligger hos kunden, helt indtil pakken er nået frem til Watski. Sender du med pakkepost har du mulighed for at spore sendingen, og du må gerne sende sporingsnummeret til os.
Vi bestræber os på, at tilbagebetale pengene til den samme konto, som pengene kom fra senest 14 dage efter, at fortrydelsesretten er blevet benyttet.
Kan i sende min pakke således, at jeg allerede modtager den i morgen?
Vi har desværre ingen ekspreslevering. Hvis du lægger din ordre inden kl. 13.00, vil din pakke, under normale omstændigheder, være fremme på 1-3 hverdage afhængigt af, hvor du bor i Danmark.
Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation på en vare, som er gået i stykker inden for garantiperioden?
Dit køb er omfattet af forbrugerkøbeloven. Som forbruger har du 2 års reklamationsret, og i nogle tilfælde 5 år. Det betyder, at du som kunde kan få en mangelfuld vare repareret, byttet til en ny, få pengene retur eller et afslag i prisen, afhængigt af den specifikke situation.