Luk
Menu
Kundeklub
Indkøbskurv
Menu
BLACK WEEKEND | ÅRETS STØRSTE UDSALG | FREDAG TIL SØNDAG KL. 23:59 - Spar på hele sortimentet

Købsvilkår og betingelser

Købs- og leveringsvilkår

Watski.dk drives af Watski AB med organisationsnummer 559218-8949, Kantyxegatan 14, 213 76 Malmö, Sverige.

Du kan kontakte Watski.dk på mailai: kundeservice@watski.dk. Disse købs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på watski.dk med levering i Danmark.

Bestilling og betaling

Watski.dk har åbent 24 timer i døgnet, så du kan handle lige præcis når det passer dig. Du vælger de varer du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne. Eventuelle fragtomkostninger vil du kunne se under totalbeløb i indkøbskurven, samt når du holder musen over indkøbskurven øverst i højre hjørne.

Det er ikke muligt at bestille varer som ikke er på lager. Ønsker du at bestille en vare som ikke er på lager, er det muligt at tilmelde sig til at få besked via e-mail på produktsiden til det ønskede produkt. Det er ikke muligt at bestille fra watski.se, watski.no eller watski.fi til levering i Danmark.

Hos Watski samarbejder vi med betalingstjenesten Klarna, som giver dig tryghed og sikker betaling. Med Klarna kan du vælge at dele din betaling op eller køb nu og betal for varen senere. Når du vælger Klarna som betalingsalternativ, godkender du automatisk deres vilkår. Du kan læse mere om Klarna her:  https://www.klarna.com/dk/smoooth/.

Du kan også vælge mellem kortbetaling (Visa eller Mastercard) og betaling med mobilepay. Når du har gennemført din betaling og modtaget en ordrebekræftelse, har vi ikke desværre ikke mulighed for at annullere din ordre – specielt under højsæson. Vi vil dog altid gøre vores bedste for at hjælpe dig. Venligst kontakt vores kundeservice ang. hjælp med det ærinde.

Leveransalternativ

Ordrer der er bestilt inden kl. 13, vil blive afsendt på dagen.

PostNord - Udleveringssted
Din bestilling leveres til dit nærmeste PostNord postkontor / PostNord udleveringssted. Du vil få en afhentningsbesked via enten SMS eller e-mail fra PostNord når din pakke er klar til afhentning. Er pakken ikke hentet inden 14 dage vil den blive sendt retur til Watski.

Postnord - Levering til døren

Din bestilling leveres hjem til dig af PostNord. Du vil modtage en meddelelse via SMS med datoen for leveringen. Er du ikke hjemme på dagen kan du vælge om Postnord skal sætte pakken et sted på din adresse, aflevere den hos naboen eller lign. ved at tilmelde dig «Modtagerflex». Er du ikke hjemme og har du ikke valgt Modtagerflex kan du hente din pakke på det nærmeste Posthus.

Bring - Udleveringsted
Leveres til valgfri pakkeshop (pakkeboks, supermarked eller lign.) Bestem selv hvor du henter pakken.

Bring - Levering til døren
Leveres direkte til døren på den ønskede leveringsadresse indenfor 1-2 hverdage. Du vil få en afhentningsbesked via enten SMS eller e-mail fra Bring, når din pakke er klar til afhentning. Er pakken ikke hentet inden 14 dage vil den blive sendt retur til Watski.

Ordrebekræftelse

Når du har lagt en ordre hos Watski, modtager du straks herefter en ordrebekræftelse på email adressen som er opgivet ved bestillingen. Der er ikke indgået en bindende bestillingsaftale før du har modtaget denne ordrebekræftelse.

Er du medlem af Watskis kundeklub, kan du altid finde oversigt over dine ordrer/kvitteringer under ”Mine sider”.

Priser

Alle priser på Watski.dk er inklusive 25% moms og i danske kroner. Priserne er gældende inden for Danmarks grænser. Priserne er gældende inden for Danmarks grænser, dog ikke på Færøerne og Grønland. Watski tilbyder ikke momsrefusion til Grønland & Færøerne. En ordre kan blive pålagt fragt. Dette vil i så fald fremgå på ordresiden inden købet gennemføres ved at være specificeret på sin egen linje samt være en del af det totale beløb.

Watski arbejder altid for at give kunderne og besøgende på hjemmesiden den mest korrekte information om vores produkter, tilbud og priser. Vi tager alligevel forbehold for at slå- og trykfejl kan ske.

Kampagner

Kampagner på Watski.dk er tidsbegrænsede og gælder kun indtil at kampagnen er slut. Det er ikke muligt at købe en udsolgt vare til kampagnepris. Kampagneprisen gælder kun så længe lager haves. Tilbud som gælder under vores sæsonskampagner f.eks. Blue Weekend eller Black Friday, kan ikke kombineres med andre kampagner eller rabatkoder. Ved køb foretaget under Black Friday eller Blue Weekend gælder almene købsvilkår.

På grund af høj belastning under sæson eller specifikke kampagner,  har Watsk ikke mulighed fora t afbrude ordrer der er gået igennem. Evt. Retur må foretages efter købet.

 

Rabatkoder

Vores rabatkoder er kun gyldige i begrænsede perioder og kan have særlige betingelser knyttet til dem. Koderne kan være begrænset, så de kun kan bruges i forbindelse med bestemte produkter, kategorier eller mærker. Rabatkoderne kan ikke kombineres med allerede nedsatte priser.

Følgende varemærker kan ikke kombineres med rabatkoder: Minn Kota og Torqeedo.

Alle rabatkoder, som du vil bruge, skal angives under købet, inden du betaler for ordren. Vi kan ikke tilføje en rabatkode til en ordre, efter ordren er gået igennem.

Ikke afhentede pakker

Din pakke bliver på udleveringsstedet 14 dage (Postnord) eller 10 dage (Bring) efter den er ankommet. Hvis pakken efter denne tid bliver den returneret til afsender. Vi forbeholder os ret til at opkræve et forsendelsesgebyr for kunden for en pakke, der ikke er afhentet af agenten. Forsendelsesgebyret (i øjeblikket 79,-) henviser til omkostningerne ved returforsendelse.

PriceRunner købsgaranti

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge loven og løser problemet inden for 60 dage. Garantien gælder kun forbrugere, der er bosiddende i Danmark.

Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter! Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti.

Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af ødelagt vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig personligt.

Købsgarantien erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende betingelser.

Gavekort

Gavekortet er gyldigt i to (2) år og er en kode der anvendes ved udcheckning i kassen. Gyldighedsperioden er angivet på gavekortet. Gavekortet kan anvendes delvist et ubegrænset antal gange til pengene på gavekortet er brugt. Man kan ikke fylde flere penge på gavekortet. Gavekortet kan ikke ombyttes til kontanter. Gavekortet bør anses som et værdidokument. Gavekortet kan ikke kobles til en bestemt person. Watski er ikke ansvarlig for bortkomne gavekort.

En aftale om køb af gavekort træder først i kraft når Watski bekræfter købet via e-post til den mailadresse kunden har opgivet ved bestillingen. Kunden er ansvarlig for at udfylde alle oplysninger korrekt ved køb af gavekortet. Watski kommer ikke til at erstatte fejlleverancer eller lignende som er opstået ved at ukorrekte oplysninger.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: kundeservice@watski.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du, såfremt de relevante betingelser er opfyldt, indgive en klage til Center for klageløsning under Forbrugerklagenævnet. Du kan ved klage rette henvendelse til Konkurrence –og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, kfst@kfst.dk, telefon: +45 41715000.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her>>>

Ved køb på watski.dk godkender og accepterer køber, at Watski A/S trækker det angivne beløb via NETS. Såfremt køber har rabatkode eller lignende, trækker Watski A/S alene det lavere beløb i henhold til aftalen med køber via Nets.

Watski kundeklub

At være medlem af Watskis kundeklub giver vores kunder mange fordele såsom unikke tilbud og tidlig adgang til kampagner samt specielle rabatter på køb i udvalgte produktkategorier. Medlemskabet er gratis og uden en forpligtelsesperiode kan du til enhver tid anmode om at opsige dit medlemskab ved at kontakte vores kundeservice. Medlemskab med fordelene aktiveres ved at registrere sig som medlem. Her finder du vilkårene og betingelserne for Watskis kundeklub.

Personoplysninger

De personlige oplysninger, du giver Watski AB, håndteres i henhold til GDPR og med den største respekt. Med dit samtykke bruger vi de indsamlede oplysninger til at opfylde vores forpligtelser over for dig og levere den service, som du fortjener. Vi har brug for dine personlige oplysninger til følgende formål:

• For at du kan oprette en personlig medlemskonto på watski.dk.

• For at vi kan behandle både din ordre og betaling og være i stand til at levere den til dig

• For at kunne annoncere leveringsstatus eller kontakte dig i tilfælde af problemer med leveringen af ​​din ordre.

• For at kunne beregne den bonus, du har krav på som kundeklubmedlem og tilbyde dig de rigtige fordele i overensstemmelse hermed.

• At kunne sende interessante tilbud og anden markedsføring via e-mail og SMS samt information om begivenheder og kampagner på watski.dk

I vores cookie- og privatlivspolitik finder du omfattende oplysninger om, hvordan Watski AB håndterer personoplysninger, og hvilke rettigheder du har ift disse. Ifølge loven har du ret til at få adgang til de oplysninger, vi har registreret om dig og få oplysninger ændret eller slettet. For mere information om det, kan du læse mere i vores fortrolighedspolitik her. (åbner i nyt vindue)

 

Ansvarsbegrænsning

Vi tager ikke ansvar for forsinkelser / fejl på grund af omstændigheder uden for vores kontrol (Force Majeure). Disse grunde kan være arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutning, reduceret eller ingen levering fra leverandør. Der forbeholdes prisfejl, leveringsproblemer, udsolgte varer, trykfejl osv. som et resultat af menneskelige eller tekniske fejl.

Der tages desuden intet ansvar for ændringer i produkter / produktegenskaber, der er blevet ændret af den respektive leverandør og andre faktorer uden for vores kontrol.

 

Retur og fortrydelsesret

Vil du returnere en vare, som du har købt på www.watski.dk, skal du registrere din retur her: så www.watski.dk/return-consumer. Her kan du også downloade og udprinte en fragtseddel til returen.  Vær opmærksom på at kunden altid står for returomkostningerne samt ansvar for, at varen er ordentligt pakket ind under forsendelsen retur til Watski. Vi återkopplar inom kort med eventuella returdokument. Kunden har endvidere ansvar for, at pakken komem retur til afsender. Gem derfor altid kvitteringen fra returforsendelsen med sporingsnummeret.  

For forbrugerkøb, hvor ordren foretages via internettet, har forbrugeren 30 dages fortrydelsesret. Bemærk, at vi anvender en 14-dages returret på Outlet-varer. Fortrydelsesretten gælder fra den dag, forbrugeren modtager produktet. Hvis forbrugeren udøver sin fortrydelsesret inden for disse 30 dage, refunderes det fulde betalte beløb. Betingelserne for brug af fortrydelsesretten skal gælde, at varerne returneres i original emballage og i samme stand som da varerne blev modtaget. Hvis produktet er samlet / installeret / været i brug, gælder fortrydelsesretten ikke. For at udøve fortrydelsesretten skal produktet sendes med PostNord inden for 14 dage fra den dag, du har ansøgt om fortrydelsesret.

Manglende originalemballage kan medføre afskrivninger, så det anbefales at returnere varen i originalemballage for at være sikker på en tilbagebetaling af det fulde beløb. Undgå at bruge sølvtape, når emballagen genforsegles. Omkostningerne ved returnering af varerne afholdes af forbrugeren.

Hvis du modtager en forkert leveret vare, skal du sende varen til os inden for en rimelig tid, og du vil modtage den rigtige vare igen. Det forkert leverede produkt skal returneres i ubrugt og ubeskadiget stand.

Specialbestilte varer kan ikke returneres.

Tilbagebetaling af penge

Når Watski modtager produktet, kontrolleres det, så alt er i orden, og forbrugeren modtager en refusion af det fulde beløb inden for 14 dage. Dette forudsat at returneringen er registreret på vores websted: https://www.watski.dk/return-consumer. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen, eller hvis du ikke kan bevise, at du har returneret den. Beløbet refunderes via den samme betalingsmetode, som forbrugeren brugte ved køb. For eksempel, hvis forbrugeren har betalt med et kort, returneres beløbet til det anvendte betalingskort.

BEMÆRK: Forbrugeren kan risikere ikke at få det fulde beløb refunderet, hvis produktet ikke er i samme stand som da det blev modtaget. Se kapitlet om tilbagelevering og fortrydelsesret ovenfor.

PriceRunner Købsgaranti

Når du handler hos os, er du dækket af PriceRunner-købsgaranti. Således er dit køb beskyttet op til DKK 50.000, hvis noget skulle gå galt. Købsgarantien er gratis og gælder for registrerede brugere af PriceRunner.

For dig der ikke er medlem af PriceRunner eller besøgt os gennem deres service, kan du stadig få dit køb dækket af købsgarantien. Alt du skal gøre er at registrere dig gratis på deres hjemmeside inden for en time efter købet! Tilmeld dig PriceRunner-købsgarantien HER.

Hvis du vil have dit køb dækket af købsgarantien, skal din ordre adresseres til den adresse, du er registreret på. Med købsgarantien modtager du kompensation, hvis en vare er defekt, hvis en enkelt vare mangler ved levering, hvis levering af varen mislykkes, eller hvis varen er forkert.

PriceRunner-købsgaranti godtgør dig som kunde både indkøbs- og forsendelsesomkostninger og enhver direkte økonomisk skade, du har lidt. Der udbetales ikke erstatning for afskrivninger, tabt indkomst eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Hos PriceRunner finder du en liste over kategorier, der ikke er dækket, samt komplette vilkår og betingelser, der gælder.

Reklamation

Dit køb er omfattet af køberetsloven og du har derfor 3 års reklamationsret på dit produkt. Vil du reklamere en vare som er købt hos Watski, henviser vi dig til vores side for reklamation: https://www.watski.dk/rek-consumer. Husk at registrere dit ordrenummer og angiv en kort beskrivelse af fejlen/skaden. Vi vender tilbage. Vores kundeservice team vender tilbage med en løsning hurtigst muligt, samt en returseddel til pakken.

Hvis du vil starte en reklamationssag, skal Watski underrettes inden for en rimelig tid efter, at manglen/fejlen er opdaget. Vi anbefaler, at du reklamerer produktet hurtigst muligt og inden for 2 måneder efter at fejlen er opdaget.

Hvis klagen er berettiget, vil Watski selvfølgelig stå for forsendelsesomkostningerne ved at sende varen til os. Hvis ikke, skal du som forbruger betale alle transportomkostninger, inklusive vores forsendelsesomkostninger for returnering af varen efter undersøgelse. Husk at produktet altid skal sendes i den korrekte emballage og modtage en kvittering for levering. Forbrugeren er ansvarlig for pakken / varerne kommer frem til Watski. Gem derfor kvittering på forsendelse inkl. Oplysninger om forsendelsesomkostninger og sporingsnummer.

Dette betyder, at du enten kan få en defekt vare repareret, udskiftet, dine penge tilbage eller en reduceret pris afhængigt af den specifikke situation. Det er naturligvis et krav fra Watski, at klagen er berettiget, og at manglen / skaden på produktet ikke skyldes håndteringsfejl, normal slitage, ændringer og misbrug fra forbrugerens side. Dette inkluderer anvendelse af forkert spænding på nogen af ​​produktets komponenter.

Vi tager også højde for forbrugerkøbslovens regler om klager (forbrugerkøbsloven).

Bemærk, at varer, der sendes uden porto, ikke accepteres af Watski.

Hvis du har modtaget de forkerte produkter eller mangler et produkt i din pakke, skal du straks kontakte vores kundeservice, helst med oplysninger om dit ordrenummer og billeder af det du har modtaget.

Klagemål

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: kundeservice@watski.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du, såfremt de relevante betingelser er opfyldt, indgive en klage til Center for klageløsning under Forbrugerklagenævnet. Du kan ved klage rette henvendelse til Konkurrence –og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, kfst@kfst.dk, telefon: +45 41715000.

Ved køb på watski.dk godkender og accepterer køber, at Watski A/S trækker det angivne beløb via NETS. Såfremt køber har rabatkode eller lignende, trækker Watski A/S alene det lavere beløb i henhold til aftalen med køber via Nets.

 

Senest opdateret oktober 202015.112019

 

Alle andre spørsmål til Watski

Ved alle spørgsmål, kontakt os venligst på mail: kundeservice@watski.dk